This is an outdated version published on 2017-01-12. Read the most recent version.

Estágio em docência: O relato de experiência como recurso necessário na avaliação da aprendizagem

Authors

  • Natalia Lopes Braga Universidade de Fortaleza
  • Natália Parente Pinheiro Universidade de Fortaleza
  • Larissa de Brito Feitosa Universidade de Fortaleza

DOI:

https://doi.org/10.35700/ca20160566-701973

Keywords:

Estágio em docência, Psicologia social, Formação acadêmica

Abstract

This paper aims to describe and reflect about the experience of the Teaching Assistantship in the discipline of Social Psychology. There was a description, bringing the discussion of limitations and potencial brought by the experience. The exchange of experiences made possible and provided the growth and learning of all involved, the students, teachers and trainees. It is concluded that Teaching Assistantship experience offers the necessary training to holistic training of future professionals.

Published

2017-01-12

Versions

How to Cite

Braga, N. L., Pinheiro, N. P., & Feitosa, L. de B. (2017). Estágio em docência: O relato de experiência como recurso necessário na avaliação da aprendizagem. Caminho Aberto: Revista De extensão Do IFSC, (5), 66–70. https://doi.org/10.35700/ca20160566-701973

Issue

Section

Relatos de Experiência